Autismiliiton tapahtuma, Koulutus, Webinaari klo- TEAMS

HAASTE-toimintamalli käyttöön! -etäkoulutus

HAASTE-toimintamalli käyttöön! -koulutus sisältää perustietoa haastavan käyttäytymisen vähentämisen ja ennaltaehkäisemisen HAASTE-toimintamallista sekä toimintamallin sisältämän HAASTE-prosessin vaiheet. Koulutuksen jälkeen osallistujalla on valmiudet toteuttaa HAASTE-prosessi ja se on avoin kaikille kiinnostuneille.

ETÄKOULUTUS TEAMSILLA 6.9.2022 klo 9-16

Hinta: 50 euroa / 25 euroa Autismiliiton jäsenyhdistyksen jäsenet.
Jäsenhinta edellyttää, että maksaja on Autismiliiton jäsenyhdistyksen jäsen. 1 jäsenhinta / jäsen.
Hinta sisältää koulutuksen ja sähköisen materiaalin.

Haastava käyttäytyminen on käyttäytymistä, joka aiheuttaa todellista haittaa joko henkilölle itselleen, toisille ihmisille tai fyysiselle ympäristölle. Haastava käyttäytyminen ei ole ainoastaan yksilön ongelma eikä sitä voi ratkaista ilman henkilön ympäristön tukea, apua ja muokkaamista. HAASTE-toimintamalli lähestyy haastavaa käyttäytymistä positiivisen lähestymistavan ja yhteistyön kautta. Tarkastelemalla henkilön taitoja, saamaa tukea sekä fyysistä ja sosiaalista ympäristöä, voidaan henkilön voimavarat ja taidot saada paremmin käyttöön, mahdollistaa onnistumisia ja osaamista sekä muokata ympäristöä tuen tarpeita vastaavaksi.

HAASTE-toimintamalli käyttöön! -koulutus sisältää perustietoa HAASTE-toimintamallista sekä toimintamallin sisältämän HAASTE-prosessin vaiheet. Koulutuksen jälkeen osallistujalla on valmiudet toteuttaa HAASTE-prosessi ja se on avoin kaikille kiinnostuneille. Koulutus järjestetään etäkoulutuksena, koulutuksesta ei tule tallennetta.

Koulutus järjestetään yhteistyössä Opintokeskus Siviksen kanssa.

Ilmoittautuminen 4.9. mennessä: https://www.lyyti.in/HAASTEsyyskuu22 (avautuu uuteen välilehteen)

Lisätietoa: koulutus(a)autismiliitto.fi

Järjestäjä: Autismiliitto ry