Uutinen 28.8.2024

Ehdota Vuoden vapaaehtoista 2024

On taas aika valita Autismiliiton Vuoden vapaaehtoinen. Haku Vuoden vapaaehtoisen löytämiseksi on nyt auki. Muistathan, että ehdokkaan tulee kuulua johonkin Autismiliiton jäsenyhdistyksistä. Toivomme ehdotuksia Vuoden vapaaehtoiseksi 29.9. mennessä.

Onko yhdistyksessänne joku ahkera vertaisryhmän vetäjä, ymmärtäväinen kuuntelija ja rohkaisija, yhdistyksen kantava voima tai hiljainen puurtaja? Onko joku erityisesti edistänyt yhteisöllisyyttä tai näyttänyt esimerkkiä omalla uskalluksellaan? Entä onko joku ryhtynyt kehittämään toimintaa tai erottunut vahvana vaikuttajana? Hän saattaa olla pitkäaikainen toimija yhdistyksessänne tai tuore jäsen, joka on tuonut mukanaan uusia ja inspiroivia ideoita sekä näkökulmia.

Kerro meille, kuka mielestäsi ansaitsisi tunnustuksen vapaaehtoistyöstään autismikirjon hyväksi.

Ehdokkaan tulee kuulua johonkin Autismiliiton jäsenyhdistyksistä.

Toimita hyvin perusteltu ehdotuksesi su 29.9.2024 mennessä tämän linkin kautta: https://link.webropol.com/s/vuodenvapaaehtoinen2024 .

Vuoden vapaaehtoisen valitsee Autismiliiton hallitus jo yhdeksännen kerran. Palkinnon saaja julkistetaan kansainvälisenä vapaaehtoisten päivänä 5.12.2024.

Vuoden vapaaehtoisen palkintona on vapaa pääsy vuoden 2025 Autismin talvipäiville Lahdessa. Ehdokkaita lähettäneiden kesken arvotaan kaksi S-ryhmän lahjakorttia.

Henkilö on kiivennyt tikapuilla punaisen halkeilevan sydämen huipulle.
Kuva: Adobe Stock

Aiheeseen liittyvää