Uutinen 15.2.2022

Anna palautetta Autismiliiton uudistuneesta sivustosta

Autismiliiton verkkosivut ovat uudistuneet. Uuden sivuston suunnittelussa on huomioitu lain edellyttämät saavutettavuusvaatimukset. Olemme panostaneet myös sivujen rakenteen sekä visuaalisen ilmeen selkeyteen ja rauhallisuuteen.

• Autismi-valikosta löytyy tietoa autismista, siihen liittyvistä piirteistä, diagnosoinnista ja autismikirjosta eri elämänvaiheissa.
  • Tuki ja neuvot -osiosta löydät tiedot Autismiliiton neuvontapalvelusta ja vertaistuesta, lisäksi sinne on koottu tukikeinoja arkeen. Tuki ja neuvot -valikosta pääset myös ikääntymistä käsittelevään kokonaisuuteen, mutta myös HAASTE-manuaaliin.
  • Toiminta-osiossa voit lukea mm. liiton vaikuttamistoiminnasta, Aunet-ammattilaisverkostosta, kokemusasiantuntijatoiminnasta. Sieltä löydät myös tapahtumakalenterin.
  • Materiaalia-valikosta löytyvät Aineistot-kohdasta liiton oppaat ja muut materiaalit. Sieltä pääset myös verkkokauppaan ja lukemaan Autismi-lehden artikkeleita.
  • Autismiliitto-valikosta löydät tietoa liitosta, yhteystietomme, Ajankohtaista-palstan uutiset. Sieltä voit tilata myös Autismiliiton uutiskirjeen.
  • Jäsenyhdistykset-osio löytyy sivun yläosasta. Sieltä näet kaikki Autismiliiton jäsenyhdistykset yhteystietoineen ja sinne on koottu paljon tarpeellista tietoa yhdistyksille.

Sivuston kehittäminen jatkuu julkaisun jälkeen. Pyydämme, että vierailtuasi sivuillamme otat pienen hetken ja vastaat palautekyselyyn, jotta voimme kehittää sivustoa paremmaksi. Kyselyyn vastaaminen vie pari minuuttia.