Uutinen 8.6.2022

Autismiliiton vertaisillat netissä jatkuvat syksyllä

Autismiliiton järjestämät vertaisillat netissä saavat jatkoa syksyllä. Syksyn vertaisiltojen ajat on nyt julkaistu ja ilmoittautuminen keskusteluryhmiin avattu.

Verkossa kokoontuvat ryhmät autismikirjon lasten ja nuorten vanhemmille (eri tapaamiskerrat alle 13-vuotiaiden ja yli 13-vuotiaiden lasten vanhemmille), autismikirjon aikuisten kumppaneille ja puolisoille sekä autismikirjon lasten vanhemmille, joiden lapsi on huostaanotettu tai sijoitettu.

Vertaisillat starttaavat elo-syyskuussa. Keskustelut perustuvat vertaisuuteen ja ovat luottamuksellisia. Vertaisillat ovat avoimia kaikille kohderyhmään kuuluville, mutta niihin pitää ilmoittautua ennakkoon. Ryhmiin mahtuu mukaan kahdeksan osallistujaa.

Älä jää yksin! Autismiliiton vertaisillat netissä. www.autismiliitto.fi/vertaisillat