Uutinen 16.5.2023

Autismiliiton vuosikokous Jyväskylässä

Autismiliiton vuosikokous pidettiin Jyväskylässä 13. toukokuuta hybridimuotoisena. Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat ja valittiin hallituksen jäsenet sekä varajäsenet erovuoroisten tilalle. Liittokokouksen puheenjohtajana toimi Autismiliiton entinen hallituksen puheenjohtaja Päivi Norvapalo.

Kokoustilassa istuu ihmisiä kuuntelemassa hallituksen puheenjohtajan puheenvuoroa.
Liittokokousväkeä Jyväskylässä 2023.

Liittokokouksessa käsiteltiin vuoden 2022 toimintakertomus, tuloslaskelma ja tase sekä tilintarkastuskertomus. Kokouksessa päätettiin seuraavan kalenterivuoden jäsenmaksusta ja hyväksyttiin toimintasuunnitelma sekä talousarvio vuodelle 2024.

Liittohallitukseen tulivat valituksi Ville Salminen, Reijo Hämäläinen, Marjukka Saarnisto ja Veronica Riihijärvi.
Hallituksessa jatkavat Meri-Johanna Fabritius, Sini Fomin, Aslak Ranta-Kokko ja Johanna Vuori-Karvia.

Varajäseniksi valittiin Pia Karasjärvi ja Antti Kolari, jotka ovat kutsumisjärjestyksessä 3. ja 4. sijalla. Varajäseninä jatkavat Kristiina Heiska (1. varajäsen) sekä Liisa Ansio (2. varajäsen).

Onnittelut kaikille valituille!

Autismiliiton hallituksen puheenjohtajana jatkaa Teemu Muukkonen.

Kuvassa Autismiliiton hallituksen puheenjohtaja Teemu Muukkonen ja neljä muuta hallituksen jäsentä tai varajäsentä.
Autismiliitton hallituksen puheenjohtaja Teemu Muukkonen (vasemmalla), hallituksen varajäsen Liisa Ansio, hallituksen jäsenet Reijo Hämäläinen ja Ville Salminen sekä varajäsen Pia Karasjärvi.
Päivi Norvapalolla kädessä kukkakimppu, Teemu Muukkosella kädessä pullo.
Liittokokouksen puheenjohtajana toimi Päivi Norvapalo. Hänen vieressään hallituksen puheenjohtaja Teemu Muukkonen.