Uutinen 2.5.2022

Autismiliitto mukana uudessa Auttamisesta Arkea -lahjoituspalvelussa

Auttamisesta Arkea on lahjoituspalvelu, jossa on satoja erilaisia lahjoituskohteita. Palvelun avulla yritykset toimivat lahjoittajina ottamalla asiakkaat tai työntekijät mukaan lahjoituskohteiden valintaan. Lahjoituspalvelu on tulossa myöhemmin myös yksityishenkilöiden käyttöön.

Yritykset voivat hyödyntää lahjoitusalustaa eri tilanteissa, esimerkiksi uusasiakashankinnan tukena, kampanjoissa, messuilla ja lanseerauksissa.

Autismiliitto on lahjoituspalvelussa mukana yhtenä lahjoituskohteena. Meille lahjoitetut rahat suunnataan jäsenyhdistystemme tekemän vapaaehtoistyön tukemiseen ja autismitietoa lisäävien luentojen ja tapahtumien järjestämiseen.

Lahjoituspalvelussa on mukana Autismiliiton lisäksi muun muassa A-klinikka säätiö, Aivovammaliitto, Auran Tytöt, Ensi- ja turvakotien liitto, Kirkkopalvelut ry, Yhteisvastuu, Kotimaanapu, Kuurojen liitto, Luonto-Liitto, Munuais- ja maksaliitto, Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Operaatio Ruokakassi, Pidä Saaristo Siistinä, Seta, SEY Suomen eläinsuojelu, Suomen Icehearts ja Syömishäiriöliitto.

Lue lisää lahjoituspalvelun verkkosivuilta osoitteessa www.auttamisestaarkea.fi.

Auttamisesta Arkea logo

Aihealueet