Uutinen 5.10.2023

Autismin talvipäivien ohjelma julkaistu

Autismin talvipäivät järjestetään 9.-10.2.2024 Tampereella Scandic Rosendahlissa Pyynikin kauniissa järvimaisemissa. Tapahtuman luennot striimataan verkkoon, joten osallistua voi myös etänä. Talvipäivien ohjelma on nyt julkaistu ja ilmoittautuminen avattu. Tervetuloa mukaan!

Talvipäivillä kuulemme tutkimustietoa muun muassa äärimmäisestä vaatimusten välttelystä ja vaativasta monialaisesta tuesta lapsille ja nuorille. Luvassa on puheenvuoroja arjen onnistumisista niin lastensuojelussa, opiskelussa kuin työllistymisessä. Pääsemme myös sukeltamaan neurokirjon aikuisten kokemusmaailmaan.

Ohjelma on nyt julkaistu ja ilmoittautuminen avattu. Ilmoittaudu 31.12.2023 mennessä ja hyödynnä -10% EarlyBird-alennus!

Paikan päällä on näytteilleasettajia ja uutena pop up -piste erilaisin toiminnoin. Haluatko tulla Autismin talvipäiville esittelemään organisaatiosi toimintaa, tuotteita, osaamista? Varaa paikkasi pian, niitä on rajoitetusti!

Autismin talvipäivät 2024 järjestetään yhteistyössä Tampereen seudun autismiyhdistys TSAUn kanssa.

Tule mukaan inspiroitumaan ja hakemaan uusia ideoita omaan arkeen, opintoihin tai työpaikalle!

Lisätietoja talvipaivat(at)autismiliitto.fi

PS. Myös vuoden 2025 Autismin talvipäivien paikka on jo tiedossa. Silloin tavataan Lahdessa.