Uutinen 20.10.2022

Autismin talvipäivien ohjelma on julkaistu

Autismin talvipäivät 2023 järjestetään hybridinä Turussa ja verkossa 10.-11.2.2023. Kaksipäiväisen tapahtuman ohjelma on nyt julkaistu ja ilmoittautuminen on auki.

Autismin talvipäivien banneri
Autismin talvipäivät 2023 järjestetään Turussa ja verkossa 10.-11.2.2023

Autismin talvipäivien teemana on Aineksia hyvinvointiin. Kahdella luentolinjalla kuullaan muun muassa autismikirjon Käypä hoito -suosituksesta, unesta, stressistä, autismiterminologiasta, geneettisen autismitutkimuksen eettisyydestä sekä työelämästä.

Talvipäivien ilmoittautuminen on nyt auki. Ilmoittaudu 31.12.22 mennessä ja saat tapahtuman osallistumismaksusta -10%.
Turussa tapahtumakeskus Joessa osallistuville hinnat sisältävät lounaan, kahvit, seminaarin ja osallistujamateriaalin sekä pääsyn etäalustalle.
Etänä osallistuville hinnat sisältävät pääsyn etäalustalle, seminaarin ja osallistumismateriaalin.

Autismin talvipäivien yhteydessä järjestetään myös tietotori, jolla pääsee tutustumaan autismialan alueellisiin ja valtakunnallisiin palveluihin ja toimijoihin. Voit varata organisaatiollesi näkyvyyttä talvipäivillä.

Lämpimästi tervetuloa Autismin talvipäiville!

www.autismiliitto.fi/talvipaivat

#TunneAutismi #talvipäivät23