Uutinen 26.8.2021

Ehdota vuoden vapaaehtoista 2021!

On taas aika valita Autismiliiton jäsenyhdistysväen joukosta vuoden vapaaehtoinen. Kerro meille 17.11. mennessä, kuka ansaitsisi tulla huomioiduksi tekemästään vapaaehtoistyöstä autismikirjon parissa.

Tunnetko yhdistyksestäsi jonkun, joka on uuttera vertaisryhmän vetäjä, väsymätön kuuntelija ja kannustaja, yhdistyksen tukipilari tai näkymätön työmyyrä? Kuka on pistänyt silmään kekseliäänä toiminnan kehittäjänä tai vahvana vaikuttajana? Hän on ehkä toiminut yhdistyksessänne jo pitkään tai on liittynyt joukkoonne uutena ja tuonut mukanaan innostavia ajatuksia.

Kuka yhdistyksestäsi ansaitsisi tulla huomioiduksi tekemästään vapaaehtoistyöstä autismikirjon parissa?
Ehdokkaan tulee kuulua johonkin Autismiliiton jäsenyhdistyksistä.

Toimita hyvin perusteltu ehdotuksesi liitolle 17.11.2021 mennessä tämän linkin kautta (avautuu uuteen välilehteen): https://webropol.com/s/vuodenvapaaehtoinen2021

Vuoden vapaaehtoisen valitsee Autismiliiton hallitus jo kuudennen kerran. Palkinnon saaja julkistetaan liiton tiedotuskanavissa valtakunnallisen vapaaehtoisten päivän alla 3.12.2021.

Vuoden vapaaehtoisen palkintona on vapaa pääsy vuoden 2022 Autismin talvipäiville.

Ehdokkaita lähettäneiden kesken arvotaan kaksi kirjakaupan lahjakorttia.

Lisätietoa:
Helin Vesala