Uutinen 14.5.2022

Teemu Muukkonen Autismiliiton hallituksen puheenjohtajaksi

Autismiliiton sääntömääräinen liittokokous järjestettiin 14.5. hybridimallisena Joensuussa ja verkon välityksellä. Päivi Norvapalon työtä liitohallituksen puheenjohtajana jatkaa Teemu Muukkonen.

Liittokokouksessa esiteltiin vuoden 2021 toimintakertomus, tuloslaskelma ja tase sekä tilintarkastuskertomus. Lisäksi hyväksyttiin toimintasuunnitelma ja talousarvio sekä jäsenmaksun suuruus seuraavaksi kalenterivuodeksi. Kokouksessa päätettiin jatkaa liiton nykyisellä strategialla vuoteen 2024 saakka ja hyväksyttiin esitys Autismiliiton sääntömuutoksiksi.

Autismiliiton puheenjohtajana yli seitsemän vuotta toimineen Päivi Norvapalon kaudet puheenjohtajana tulivat täyteen. Kiitämme Päiviä lämpimästi tehdystä työstä! Liittohallituksen uudeksi puheenjohtajaksi valittiin hallituksen varapuheenjohtajana toiminut Teemu Muukkonen Autismiyhdistys PAUT ry:stä.

Liittohallituksen varsinaisiksi jäseniksi erovuoroisten tilalle valittiin Aslak Rantakokko, Johanna Vuori-Karvia, Meri-Johanna Fabritius sekä Sini Fomin.

Hallituksessa jatkavat Reijo Hämäläinen, Pia Karasjärvi, Antti Kolari sekä Heta Pukki, joka nousi varajäsenenä Riikka Kiilon tilalle.

Liittohallituksen uusiksi varajäseniksi valittiin Kristiina Heiska ja Liisa Ansio, jotka ovat kutsumajärjestyksessä Anna-Reeta Pakarisen ja Taru Niemen jälkeen kolmantena ja neljäntenä.
Onnea kaikille valituille!

Liittokokouksen puheenjohtajana toimi Noora Alm Pohjois-Karjalan ADHD-, autismi- ja dysfasiayhdistys Aksoni ry:stä.

Päivi Norvapalo ojentaa Teemu Muukkoselle kukkakimpun.
Päivi Norvapalo onnittelee uutta liittohallituksen puheenjohtajaa Teemu Muukkosta.
Noora Alm ja kukkakimppua pitelevä Päivi Norvapaloa hymyilevät.
Liittokokouksen puheenjohtaja Noora Alm kiitti väistyvää liittohallituksen puheenjohtajaa Päivi Norvapaloa.
Kokousväkeä istumassa pöytien ääressä. Kuvassa näkyy tietokoneita. Etualalla oleva nainen hymyilee ja näyttää peukkua.
Kokousväkeä liittokokouksessa Joensuussa.
Tarja Parviainen ja Päivi Norvapalo katsovat tietokoneitaan.
Toiminnanjohtaja Tarja Parviainen ja hallituksen puheenjohtaja Päivi Norvapalo valmistautuvat liittokokoukseen.