Webinaari klo- TEAMS

Autismikirjo – mitä se on? Autismitietoisuuden päivän webinaari

VASA2 – Vahva sote Lapin hyvinvointialueelle –hanke järjestää kansainvälisenä autismitietoisuudenpäivänä kaikille avoimen webinaarin autismista, sen kirjosta ja arjesta autismikirjolla.

Aika: tiistaina 2.4.2024 klo 13–15.
Paikka: Etäyhteys Teamsissä.
Mukaan webinaariin pääset tästä LINKISTÄ (avautuu uuteen välilehteen).

Webinaarissa kuullaan niin ammattilaisia kuin kokemusasiantuntijaa ja lopuksi yleisöllä on mahdollisuus esittää kysymyksiä.

Webinaari on maksuton eikä siihen ei ole ennakkoilmoittautumista.

klo 13–13.10 Tervetuloa!
klo 13.10–13.45 Autismikirjo, mitä se tarkoittaa? – Elina Havukainen, eAutismi- projektin päällikkö, Autismiliitto
klo 13.45–14.20 Autismi saamelaisuuden näkökulmasta – Elle Aikio, saamenkielinen terveydenhoitaja ja neuropsykiatrinen valmentaja, Lapin hyvinvointialue
klo 14.20–14.55 Kokemuspuheenvuoro – Jukka Postila, Autismiliiton kokemusasiantuntija
klo 14.55–15.00 Kiitos!

Lisätietoja:
Marjo Häyry
marjo.hayry@poske.fi

Pilvi Vuomajoki
pilvi.vuomajoki@lapha.fi

Autismikirjo - mitä se on -webinaarin banneri, teksti avattu tapahtumakalenterissa.
Järjestäjä: VASA2 - Vahva sote Lapin hyvinvointialueelle –hanke