Autismiliiton tapahtuma, Koulutus klo- Teams

Autismikirjo tutuksi – Autismikirjon ihmisen kohtaaminen

Autismikirjo tutuksi- verkkokoulutuksessa käydään läpi perustietoa autismikirjosta. Koulutus koostuu neljästä (4) erillisestä osiosta, joihin jokaiseen voi osallistua erikseen tai kaikkiin kokonaisuutena. Tämä on koulutuksen toinen osio. Ilmoittautuminen 13.5. mennessä.

Koulutus on tarkoitettu kaikille autismikirjon asiasta kiinnostuneille.

ke 8.5. klo 9-11 Autismi tänään! – ilmoittautuminen 6.5. mennessä
ke 15.5. klo 9-11 Autismikirjon ihmisen kohtaaminen – ilmoittautuminen 13.5. mennessä
ke 22.5. klo 9-11 Autismikirjon ihmisen sosiaalisen ja kognitiivisen toimintakyvyn tarkastelu eli toiminnanohjaus ja sosiaalinen kanssakäyminen – ilmoittautuminen 20.5. mennessä
ke 29.5. klo 9-11 Autismikirjon ihmisen fyysisen ja psyykkisen toimintakyvyn tarkastelu eli aistitiedon käsittely ja stressiherkkyys – ilmoittautuminen 27.5. mennessä

Ilmoittautuminen https://www.lyyti.in/autismikirjotutuksi_toukokuu24 (linkki avautuu uuteen välilehteen)

Koulutus järjestetään TEAMSissa eikä siitä tule tallennetta.

Hinta on 20€ / koulutuskerta, Autismiliiton jäsenyhdistyksen jäsenille 10€ / koulutuskerta (alv 0%, toimistomaksu 5 € / lasku). Hinta sisältää koulutuksen ja materiaalin jälkikäteen toimitettuna sähköisesti. Koulutus laskutetaan koulutuskokonaisuuden jälkeen.

Kouluttajana toimii Autismiliiton asiantuntija sekä osalla kerroista kokemusasiantuntija.

Koulutus järjestetään, mikäli ilmoittautuneita on vähintään 15 / koulutuskerta. Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Lisätietoja: koulutus(at)autismiliitto.fi

Järjestäjä: Autismiliitto