Autismiliiton tapahtuma, Koulutus klo- Verkossa

Autismikirjo tutuksi- verkkokoulutus 3. osa

Ke 27.4. klo 13-15 aiheena Autismikirjon ihmisen fyysisen ja psyykkisen toimintakyvyn tarkastelu (aistitiedon käsittely ja stressiherkkyys).

Autismikirjo tutuksi- verkkokoulutuksessa käydään läpi perustietoa autismikirjosta. Koulutus koostuu neljästä (4) erillisestä osiosta, joihin jokaiseen voi osallistua erikseen tai kaikkiin kokonaisuutena.

Koulutus on tarkoitettu kaikille autismikirjon asiasta kiinnostuneille.

Hinta on 20€ / koulutuskerta, Autismiliiton jäsenyhdistyksen jäsenille 10€ / koulutuskerta. Hinta sisältää koulutuksen ja materiaalin jälkikäteen toimitettuna sähköisesti. Koulutus laskutetaan koulutuskokonaisuuden jälkeen.

Kouluttajana toimii Autismiliiton järjestösuunnittelija ja mukana osalla kerroista on myös kokemusasiantuntija.

Ilmoittaudu tästä

Lisätietoja: Katriina Siiskonen p. 050 340 9180

Tulevat koulutuskerrat:

Ke 18.5. klo 13-15 Autismikirjon ihmisen sosiaalisen ja kognitiivisen toimintakyvyn tarkastelu (toiminnanohjaus ja sosiaalinen kanssakäyminen). Mukana myös kokemusasiantuntija.

Järjestäjä: Autismiliitto ry

Aiheeseen liittyvää

Banneri Autismikirjo tutuksi -verkkokoulutussarjalle, joka järjestetään 16.3.-18.5.2022. Kuvassa värillisiä neliöitä ja Autismiliiton logo.
Autismiliiton tapahtuma, Koulutus klo- Verkossa
Autismikirjo tutuksi- verkkokoulutus 4. osa