- Verkossa

Autismin talvipäivät

Autismin talvipäivät -tapahtuma tarjoaa ideoita ja näkökulmia autismityöhön, esittelee uusia toimintatapoja ja luo verkostoitumismahdollisuuksia.

Talvipäivät 2022 kulkevat teemalla Mielen hyvinvointi. Mielen hyvinvoinnissa on kysymys ihmisen voimavaroista ja kyvystä selviytyä arjen haasteista sekä kriisitilanteista. Mielen hyvinvointiin vaikuttavat niin itsetunto ja itsetuntemus kuin tyytyväisyys omaan elämään.

Tule Autismin talvipäiville kuulemaan, mitä mielen hyvinvointi on ja millaiset asiat siihen vaikuttavat, millaisia arjen taitoja ja keinoja on olemassa mielen hyvinvoinnin tukemiseksi. Talvipäivillä otetaan esille myös sekä erityisperheiden kokemukset sote-palveluissa että aikuisten autismikirjon ihmisen palvelutarpeen kartoituksen merkitys.

Tapahtuman yhteydessä järjestetään myös tietotori, jolla pääsee tutustumaan autismialan alueellisiin ja valtakunnallisiin palveluihin ja toimijoihin.
Tule mukaan inspiroitumaan ja hakemaan uusia ideoita omaan arkeen, opintoihin tai työpaikalle!

Järjestäjä: Autismiliitto ry