Autismiliiton tapahtuma klo-

Jäsenjärjestötoiminnan kehittämisen työpaja

Jäsenjärjestötoiminnan kehittämisen työpaja on osa Autismiliiton osallisuus-työtä, jonka tavoitteena on lisätä dialogisuutta liiton ja yhdistysten/jäsenistön sekä laajemmin autismikirjon henkilöiden välillä.

Työpajoja jäsenpalvelujen kehittämiseksi järjestetään tänä keväänä kaksi Teams-yhteydellä:

Työpaja 1:ssa (16.4.2024) suunnitellaan, millaisia asioita ja sisältöjä tämä yhteistyö voisi pitää sisällään.

–Alustava suunnitelma etenee sen jälkeen kommenttikierrokselle jäsenyhdistyksiin, jonka jälkeen koostetaan toteuttamissuunnitelma.

Työpaja 2:ssa (28.5.2024) valmis suunnitelma esitellään jäsenistölle/yhdistyksille.

Ilmoittautumislinkin saat laittamalla pyynnön osoitteeseen: virpi.vaisanen@autismiliitto.fi

TERVETULOA MUKAAN!