Uutinen 2.3.2022

Uusi jäsenetu: kokeile Nextorya 45 päivää ilmaiseksi!

Kenties haluat oppia uutta, rentoutua ennen nukkumaanmenoa tai nautiskella hulvattomasta tarinasta missä ikinä oletkin. Autismiliiton jäsenyhdistyksen jäsenenä saat tähän mahdollisuuden, sillä Autismiliitto tarjoaa uusille käyttäjille 45 päivän ilmaisen kokeilujakson ääni- ja e-kirjapalvelu Nextoryyn.

Yli 300 000 kirjan laajasta valikoimasta löytyy kirjoja koko perheelle, aina uusimmista suosikkikirjoista hyvinvointioppaisiin. Lunastamalla etusi tuet myös Autismiliiton toimintaa, sillä Nextory lahjoittaa Autismiliitolle 6€ jokaisesta edun käyttäneestä jäsenestä.

Naisella on kädessään keltainen muki, hän maalaa taulua ja hänellä on korvassa nappikuulokkeet. Kuvan reunassa on kaksi kännykkänäyttöä, toisessa kuunneltavissa kirja Sydämen Asioita, toisessa Unirentoutus
Nextoryn 45 päivän ilmaiskokeilu Autismiliiton yhdistysten jäsenille.

Näin lunastat etusi:

1. Mene osoitteeseen www.nextory.fi/partner-collaboration/autismiliitto (avautuu uuteen välilehteen)
  2. Rekisteröidy käyttämällä sähköpostiosoitettasi
  3. Lataa Nextory -sovellus, kirjaudu sisään ja nauti tarinoista!

Tarjous on voimassa Nextoryn uusille asiakkaille.

Mikäli tilausta ei irtisanota, Nextory-tilaus jatkuu automaattisesti ilmaisen kokeilujakson jälkeen valitsemasi tilausvaihtoehdon mukaiseen hintaan (9,99€-27,99€ / kk). Näet eri tilausvaihtoehdot 1-4 henkilölle hintoineen osoitteesta: www.nextory.fi (avautuu uuteen välilehteen).